There was an error in this gadget

Thursday, September 2, 2010

terawih~~~

| |

ramadan dah nak habes tapi aku tak cite pon pasal bulan pose nih...
so nak citer kisah pegi terawih..

first terawih...
nak dijadikan cite masa tgh solat terawih aku dgr de org ketip kuku...ye ketip kuku dalam masjid...lepas abis je tahiyat akhir aku toleh belakang...rupe-rupenye ade 2 org budak kecil tak cukup umur gune ketip kuku yg terlekat kt kunci umah tok aku...seingat aku aku simpan dalm beg...bebudak tak gune tu punggah barang dalm beg aku smpi terkeluar tudung aku siap....ish tah pape ntah aku nak je marah waktu tu tpi mak bebudak tak gune tu ade kg die kt aku ape plak marah anak2 die....yelah kan kuangaja lar tu geledah beg org mak bpk tak ajar ke....

terawih yg seterusnye...
aku terkena penangan kipas yg memutar cam helikopter...aku dah la pakai telekung yg bukan kain cotton tu...so bile sujud jer....apalagi telekung ku pon terbang sampai tutup muka aku....senang cite lah die terbang sampai nampak baju aku lah....2 kali terawih plk tu jadi kejadian yg memalukan...makcik2 ngan nenek2 ketawe jer....huuuuu

actially takde pe yg best pon...hahaha....

0 comments:

go-top

Post a Comment

Labels

Followers

 
 

Coret - Coretan | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top