There was an error in this gadget

Tuesday, August 31, 2010

salam kemerdekaan

| | 0 comments

selamat menyambut hari merdeka yg ke- 53
semoga malaysia akn terus bebas dari jajahan sampai bila2...
tapi bukan tak negara je, diri kita, hati kita, akal kita pun sebenarnya perlu merdeka...
renung-renungkan lah....
Read more...

Saturday, August 28, 2010

nak tukar template...

| | 0 comments

yea aku mau tukar template...template ni da setahun da nak kena tukar dah ni...sebenarnye bukan setahun lebih setahun dah..hahaha...
nak template cecantik punye...aku nak tukar bagi meraikan hari raya yg bakal menjelma....
hehehe....ingat rumah jer nak cantik-cantik blog pon nak cantik gak...
ok aku nak mencari template...esok lusa blog ni dah laen dah...
Read more...

Labels

Followers

 
 

Coret - Coretan | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top