There was an error in this gadget

Thursday, November 5, 2009

dah lama tak post

| |

haluuuu
mau 2 bulan jugak la aku tak berkarya yer dekat sini....well macam2 da jadi, and malas nak citer mende yang lepas and of course aku tak igt dah ape jadi....

dah nak sebulan habis praktikal, skang kt kampus kt machang...tak de ape yang menarik sangat pun nak citer tapi hari ni otak aku macam dah nak biul da bile wat report LI tadi...so pendekkan kan citer, nak gi print la kan draft report nak tunjuk kat cik su...seb bek kak nor tgk email pn zakiya bagi...yang kena antar draft 12hb bukannya 8hb...hahaha suke giler aku...ye la report aku yg patut nye tunjuk kt cik su ari ni cam byk nak kena betulkan jugak la...so aku ade lagi 2 hari untuk buat yang sebaik mungkin...

chaiyo' chaiyo'......

0 comments:

go-top

Post a Comment

Labels

Followers

 
 

Coret - Coretan | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top