There was an error in this gadget

Wednesday, July 29, 2009

oh harry potter

| |

ok...sepatutnya aku tulis entry sejurus aku menonton hp...tapi ni da ari rabu...aku tgk ari sabtu...tak dpt nk update sebab byk kerja...

aku baca blog kawan aku, n3 dia tajuk hp...kawan aku cakap hp is so damn boring...aku cam terkejut la kan die cakap camtu...aku tak tgk lagi hp6 time baca blog kawan aku sorang nih..
p/s:aku peminat movie hp da tgk 5 movie die...
so ari sabtu lepas 25hb 7, aku ngan kawan aku hida namanya pon p la menonton wayang hp...mula2 cite cam excited da...tapi dalam 2 jam setengah tu rupe-rupenye...jauh panggang dari api...huuu...peribahasa siap...
memang aku sokong p-jah...p-jah hp 6 mmg boring...

memang beyond my expectation...seriously...seb bek aku baca novel die...memang byk gak yg penting2 die tak tunjuk...ni tak tunjuk part student hogwarts tu bercium jer banyak, tah pape...

mr david yates...untuk 2 movie terakhir baik anda lakukan yang terbaik....dalam enam2 movie...movie no 6 ni memang tak mengujakan aku langsung

2 comments:

go-top
Norhidayah Md Yusof said...

anyway i have fun that day!kekekeke:D

ella^lalala said...

hmm part jalan dgn kau memang best...tgk movie tu jer spoil btul la..

Post a Comment

Labels

Followers

 
 

Coret - Coretan | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top