There was an error in this gadget

Wednesday, July 22, 2009

the biggest loser

| |



semalam tgk channel 702 astro...hallmark channel...siaran yang tgh berkumandang waktu tu 'THE BIGGEST LOSER'...kalau ade sesape yg pernah tengok rancangan realiti ni tahu la camne format citer tu...

and for those that don't know a single thing at all about this show, i'll explain to you...
peserta untuk rancangan ni adalah manusia2 yg berat badannya boleh dikategorikan sebagai obesiti...memang tahap gemuk gilas lah mereka2 ni and most of them weights about 300 pounds and above (lebih kurang 140 kg la tak silap, nak kepastian convert la sendiri)...imagine that...hmmm
objektif utamanya adalah utk melihat sejauh mana peserta2 menurunkan berat badan mereka pada setiap minggu...so at the end of the week, peserta2 akan timbang barat badan mereka...
peserta2 ni terbahagi 3 kumpulan...so kumpulan yang dapat peratusan penurunan berat badan yg sikit akan dibawa ke 'elimination room' lebih kurang lah...kumpulan yang kalah terpaksa undi salah seorang dari group mereka untuk tidak lagi meneruskan perjalan dalam show tu...
ok itu hikayat tentang rancangan realiti itu...

aku memang suka show tu...sebab itu show yang sangat menarik...betul tak...apsal malaysia tak nak wat rancangan yg camni ek???ni tak asyik nyanyi...nyanyi...nyanyi....kalau realiti show pasal nyanyi ni tak di'stop'kan alamatnya satu hari nanti malaysia ni separuh rakyat negaraku yang tercinta ini adalah artis...haaa amek...

tapi sebenarnya ada satu show camni...siar kt nt7 or 8tv...tak silap aku la...tapi aku nengok peserta die sume cina...apsal takde org melayu...ke org melayu sume kurus-kurus???ok fikirlah sendiri...

kalau ade la kan aku nak join r...ne tahu leh slim aku pasni...hahahaha....ntah2 kan tak sampai seminggu aku da pengsan...sebab training die hui mangai cam training tentera...
ok tu saje...daaaa

3 comments:

go-top
aylaralya said...
This comment has been removed by the author.
Norhidayah Md Yusof said...

nant ade asia version hosted by sarimah..aku rase nk masuk je..hehehe

ella^lalala said...

aku tahu pasal tu...jom hida kita join...hehehe

Post a Comment

Labels

Followers

 
 

Coret - Coretan | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top