There was an error in this gadget

Wednesday, July 8, 2009

alu alu...i'm back....

| |

dah 2 bulan aku tidak meng'update' blog ini...lama tu...nak citer pe tah...hmmm aku da stat praktikal...sv aku ok...tapi wat mase ni aku tak de kerja lagi...haaa sebab tu la leh update blog ni...hahaha gile la men intenet kat opis...otai habis...sekarang ni opis agak lenggang sebab majoriti terlibat dalam panel tuk interview kenaikan pangkat...tak silap aku la...interview tu sampai besok...so hari jumaat nanti opis ni de manusia la sket...

dan sekarang ni aku kebosanan...dah la aku sorang-sorang jer yang praktikal kt floor ni...takde orang len pon...huhu kesian ya...senang citer aku agak mati kutu la kt sini...nak citer pe lagi tah...lenkali la plak citer bile aku de idea nnt..ok

cow cin cau...

0 comments:

go-top

Post a Comment

Labels

Followers

 
 

Coret - Coretan | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top