There was an error in this gadget

Wednesday, May 6, 2009

rakan-rakan

| |

hmmm....disebabkan keboringan melampau dan aku tak tahu nak tulis pe kali ni...so nk cite pasal rakan seperjuangan time sekolah kt high school musical dulu...percaye ke aku sekolah situ????


ni name die hidayah...time skool dulu...girls panggil hida...boys panggil dayah...jangan korang tak tahu...hida ni kesukaan semua budak laki time skola dulu...tabik la kt kau..


this is suraya...die ni muda sebulan dari hida...bufday hida 20/1 dan suraya punya bufday 20/2...yang paling aku ingat pasal suraya die ade nick name MARKONAH...datang dari mane name tu aku tak tahu...


name die ni siti mata...ops silap...siti ainon...mase kt skool dulu die de kakak kandung kt sane...name kak die kak wiwi...merangkap senior...garang kak wiwi ni...adik die pon garang jugak...cume tak tunjuk sangatla


haaa yang sorang ni name die ade cam name jepon sikit...izumy dihafiny...die dan spek mate die tak leh berpisah...izumy ni kalau die tido dan lebih2 lagi bile spek mate die ditanggalkan...gempa bumi pon die tak sedar...hahaha...just joking mie...


name btul dalam surat beranak dan ic...sapura...tapi panggil yern...jauh menyimpang dari name btul...aku penah tanye nape panngil yern...die ade cite tapi aku tak ingat...hehehe....time skool dulu suke men basketball....


yang ni namenye nurul filzah...satu bacth panggil pjah...die ni kuat lari...aku satu rumah sukan ngan die sekali ngan enon, suraya n has...kerana kekuatan nya berlari die telah menyumbang kan markah kepada rumah marikh...hidup marikh...

[gambar di-remove atas sebab2 tertentu]


cube teka mane satu kawan aku...yang pakai baju pink tu...name die suhaida...panggil dada...die ni ade kembar...name kembar die nana...hmmm satu u ngan aku...tapi aku masuk lambat skit...die masuk dulu...die mek akaun...aku mek statistik...kadang-kadang jer terjumpa kt kampus...die ni sepupu p-jah...

hmmm....de lagi sorang aku tak jumpe cari gambar die...name die hasnida...panggil has....time f5 dulu die ni pkrs (penolong ketua rumah sukan) rumah marikh...sejawatan dengan yern...die nie muke memang garang n kerek...tapi she's ok nice sebenarnye...

tula die sedikit sebanyak coretan sahabat2 time high school musical dulu...aku rindu gile ngan korang...jom wat gathering kt genting...




7 comments:

go-top
~filzah~ said...

ella!!!!!!~ aku terharu!!!!~ rindu ko jgak!!!!~ jom genting!!!~ jom la..jom la...

nape org paggil name yern tu cm tu sbb nye mase die kecik2 dulu die suke main duit...pastu pggil la yern..yg aku peliknye, nape x panggil ringgit ke, dolar ke, pound sterling ke..hehehehhee

has mane ek?? x dgr cerite langsung....

~filzah~ said...

cop2..ella, aku dah link blog ko..hehehe

aylaralya said...

pjah....jangan lupe follow aku ek...
hmmm...aritu izumy cite...yern rindu sangat kat has sampai telepon bapak has punyer hp...pastu masa yern cakap ngan has...baik ko bagi no phone ko...kalu tak aku call bapak ko lagi...yern ugut...

~filzah~ said...

ouh.ye ke...pastu dpt x no fon has??? pe crite has skang? kt mane ek die?

Norhidayah Md Yusof said...

wehhh sistok terharu gler ella...!i totally miss u ol of u!!!!!!!:(

Norhidayah Md Yusof said...

weh ela mane de...(yg statement ko pasal dak laki suke tu)..aku ni bkn sesape kat skol dulu...

ella^lalala said...

eleh merendah diri la pulak...hahaha

Post a Comment

Labels

Followers

 
 

Coret - Coretan | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top