There was an error in this gadget

Saturday, April 25, 2009

jom jalan-jalan

| |

tetibe jer teringat satu peristiwa sem lepas...

lokasi: bilik ella dan awin di rumah af
insan2 yg ade: aku(ella), awin, mami dan asiah
waktu: malam hari di bulan puasa (kantoi tak pergi terawih)

time tu masing2 wat kejer masing2...
aku baring kt katil sambil merenung masa depan huhuhu...
awin pom baring2 sambil mesej ngan buah hati pengarang jantung hahaha...
mami men game lm laptop...
asiah wat keje gune laptop awin...

tetiba ade seseorang bersuara: kan bes dapat makan KFC...sedapnyer
lagi sorang cakap: hmm betul-betul
lagi sorang pulak tambah: jom kite gi KFC
yg cakap ni aku ingat...asiah cakap: moh r g...
kami bertige: betul ni
asiah: betul la...

dan pabila asiah bersuara confirm pe yg diangan- angankan tadi menjadi kenyataan...
then sume pon kalut...aku da la tak mandi lagi time tu...lpas tu mandi dgn pantas sepantas kilat...dan semua orang pon kalut...semue ke...kami berempat jer...then da siap sume2...pegi sewa kereta...dan berangkatla kami semua tambah sorang lagi shazana hashim pom ikut....

actually same thing happen sebelum pegi KFC tu...nak pegi tanah merah...tak ingat nk wat per...ingat kn hanyalah kate2 yg masuk telinga kiri kuar telinga kanan...ops terbalik...masuk telinga kanan kuar telinga kiri...dan tibe la hari yang diperkatekan itu...hari sabtu...masing2 confirm bangun lambat...

waktu: 8.30 pagi...time ni selalunyer aku bangun...(bukan bulan pose)
lokasi: ruang tamu umah af

aku: asiah nk pegi maner ni? (aku tgk die pakai complete ngan tudung...mestila weird)
asiah: laaaa...kater nak g tanah merah?
aku: jadi ker ingat tak jadi...
asiah: pe tak jadi nyer...g mandi
aku: (dengan blur dan mamai nyer pom masuk bilik dan mandi)

ok kami yg bertige ni pom kalut2...aku, awin dan mami...selepas kekalutan berlaku...sume da siap...kami pom pergi la ke tanah merah...

moral of the story: tiap kali asiah kate jom confirm jadi punyer....

hehehe...asiah jangan marah...

2 comments:

go-top
asiah said...

bgus2 ella, aku sokong ape yang asiah ckp kat ella tu..haha..mulut masin asiah memang menjadi malam pada malam yang sunyi sepi itu..kah3. so ble lagi kte nak g kfc lagi ni??? hehe..x pun mc donald ke, pizza hut ke..hik2

(soalan untuk ella: " kite g tanah merah ke? kita g pasir putih hari tu?") hehe

aylaralya said...

yang g kfc malam tu kite g pasir puteh...
yang g tanah merah tu kite g beli barang...
huhuhu

Post a Comment

Labels

Followers

 
 

Coret - Coretan | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top