There was an error in this gadget

Sunday, March 15, 2009

what a journey

| |




akhirnya...aku selamat sampai ke kb dari cameron highlands yg tinggi itu...hari 1st sampai kami tinggal kat apartment desa anthurium...bkn hantu ok...satu apartment de 3 bilik...since da sampai CH apartment tu memang takde kipas apatah lagi aircond...air die tahap air yg de ais tuh...
kitorg punyer kursus kt mardi CH...food die memang best...pagi, breakfast nasi lemak...lepas tu dgar ceramah smpi tghhari...then lunch...gulai ayam masak lemak die mmg meletup...sementara tunggu student laki g solat jumaat...my geng pergi bergambar sakan tak igt smpi la kursus continue...ptg tu kami tgk org2 mardi wat demo...dlm lbey kurang kul 5 kursus pon habis...so balik time...hahaha...malam tu plak aktiviti pra shopping pon bermula...
aku tak beli byk sgt sbb my motif nk cari makanan tuk dimakan since my tummy wat concert free...da habis shopping balik la pe lagi...da la sejuk tambah2 baru lepas ujan...
hari last kat cameron...ni baru la leh shopping sampi lebam...sampai duit habis...tapi aku tak la habiskan duit...after da siap sume aktiviti sendiri kt atas tu balik la ke kelantan...pukul 5.30 p.m kami sampai gue musang...berenti solat...mende wajib ni...journey continue...and as for the result kami sampai machang pukul 9 malam...tapi aku sampi rumah almost nk dekat kul 11 la jgk...sebab geng2 aku duk kb...hmmmm tu la die my journey dalm 3 hari dari nk g CH sampai balik CH...

0 comments:

go-top

Post a Comment

Labels

Followers

 
 

Coret - Coretan | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top